KARIERA

PIK Materiały Budowlane Sp. z o.o. Sp.k. w Płocku ul. Kostrogaj 4 poszukuje pracownika na stanowisko: Asystentka – obsługa Sekretariatu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
  • Obsługa spotkań biznesowych
  • Obsługa administracyjna i organizacyjna pracy biura
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Współpraca z Zarządem i pozostałymi działami w firmie
  • Wsparcie dla wszystkich działów w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych.
  • Kontrola zapasów materiałów biurowych oraz realizacja zakupów niezbędnych do bieżącego funkcjonowania biura i firmy
  • Inne prace administracyjne zleconę przez przełożonego
  • WYMAGANIA:
  • wykształcenie minimum średnie
  • obsługa pakietu MS Office
  • samodzielność, odpowiedzialność
  • komunikatywność
  • punktualność
  • wysoka kultura osobista
  • dobra organizacja pracy
  • OFERUJEMY:
  • pracę w Firmie o pewnej pozycji rynkowej
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na cały etat
  • pakiet socjalny
  • przyjazną atmosferę w firmie

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV ze zdjęciem na podany adres mailowy: rekrutacja@pik.plo.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PIK. Materiały Budowlane Sp. z o.o. Sp.k. dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.